Subscribe:

niedziela, 20 stycznia 2013

Biżuteria góralska, koral, naszyjnik z korala, korale z korala, ekokoral

Ekokoral, biżuteria góralska, koral, biżuteria z korala,biżuteria ręcznie robiona korale ludowe

Zainteresowanych szerszą ofertą zapraszam do mojego sklepu   www.ekokoral.pl

W mojej ofercie można znaleźć również biżuterię góralską nawiązującą do tradycji i stylu podhalańskiego.
Prezentując ja chcę , aby pomogła w promowaniu naszego regionu w Polsce.
Nowości będące nieodzowną częścią strojów góralskich:


 Zapraszam do mojego sklepu www.ekokoral.plEkokoral, biżuteria  góralska, koral. naszyjnik z korala korale czerwone koral czerwony
Zapraszam do mojego sklepu www.ekokoral.pl
 Ekokoral, biżuteria góralska do ślubu, koral , biżuteria z korala
Zapraszam do mojego sklepu www.ekokoral.pl

 Zapraszam do mojego sklepu www.ekokoral.pl

Biżuteria góralska ślubna,  Ekokoral, naszyjnik z korala, koral korale czerwone koral czerwony
Zapraszam do mojego sklepu www.ekokoral.pl


biżuteria góralska ślubna, Ekokoral, koral, korale z korala korale ludowe

2 komentarze:

  1. Kiedy doczekamy się jakiś nowości na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne korale :) czerwone są idealne:) a ja kocham czerwień :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń